Sunday, July 08, 2007

Ta det för laget*

Listen

Jag vill ha dig
Jag vill göra vackra barn med dig
Jag vill ta dig
härifrån och hem till mig

Jag kan inte förklara
Vad du gör med mig
Behöver jag försvara
Min åtrå för dig

För varje glas jag dricker
Vinner du mer av min gunst
Snart är jag full så jag spricker
Av äkta brunst

Ta det för jaget
Du är en höna och jag är en tupp
Ta det för laget
Ställ upp

Ta det för draget
På krogen varje sommarkväll
Ta det för laget
Var snäll

Jag vill ha dig
Jag vill göra vackra barn med dig
Jag vill ta dig
härifrån och hem till mig

Leende guldbruna ögon
Har jag förälskat mig i
Bakom mina solglasögon
Rullar vi runt bland mjuka kuddar
I min fantasi

Musiken har sin funktion
En kedjereaktion
På en massa dricka
Och en härlig sommarflicka

Ta det för jaget
Du är en höna och jag är en tupp
Ta det för laget
Ställ upp

Ta det för draget
På krogen varje sommarkväll
Ta det för laget
Var snäll

Jag vill ha dig
Jag vill göra vackra barn med dig
Jag vill ta dig
härifrån och hem till mig

1 comment:

Anonymous said...

tack för alll underbar musik. sammlar på mig och har massa nya favoriter så nu jens dossel varm på min dator. / katja

 
Site Meter