Tuesday, November 20, 2007

Annas Sång*

Listen Draft

Anna söta du
Varför gråta nu
Allt det onda som hänt kan du lägga bakom dig
Om du vill själv är du världens starkaste tjej

Anna facebookvän
Inte gråter du än
Jag lovade skriva en tröst på ett språk du själv fick råda
Men jag fick bestämma så jag valde båda

Och du lever
Och du andas
Och du vågar
Och du gråter
Och du skrattar
Åt mina fåglar

Anna keep up the fight
And you will sleep tonight
Millions of hearts are broken each and every day
Thats a part of life and the game we play

Anna hold on tight
And you will be allright
Pain is a passing frenzy and I know that it will leave you
If its any comfort I believe in you

And you are living
And you are breathing
And you are daring
And you are crying
And you are laughing
At my bird caring

Och du lever
Och du andas
Och du vågar
Och du gråter
Och du skrattar
Åt mina fåglar

Och du lever
Och du andas
Och du vågar
Och du gråter
Och du skrattar
Åt mina fåglar

1 comment:

Anonymous said...

Hittar ingenstans att mejla dig, så får skriva här i stället. Har redan skrivit i din gästbok på allears, men vet inte hur ofta du är inne där, så skriver här också.

Vi är två tjejer som jättegärna skulle vilja använda din Wedding Waltz (eller eventuellt Fortuna Waltz) i en amatörfilm vi gjort.

Hör av dig till anglaford@davidzsixten.se

M mycket V H
Linda och Sara

 
Site Meter