Monday, November 03, 2008

Nattligt samtal*

Listen


Hej vad har du för dig
Väckte jag dig
Oj är klockan två
Jag har tänkt mycket på dig
Och jag har ett förslag så lägg inte på

Jag kan komma förbi
Jag handlar frukost på 7 eleven
Och vi kan hänga hela helgen

Jag förstår om du undrar
När jag ringer på natten
Är jag nykter då
Är du en utav hundra
Som jag ringer
Nej katten du är en av två

Jag kan komma förbi
Jag handlar frukost på 7 eleven
Och vi kan hänga hela helgen

Vi kan gosa
Vi kan skeda hela natten
Om du vill får du behålla tröjan på
Vi har inga starka känslor för varann
Men jag tror att vi vill få

När vi vaknar imorgon
Kan vi ligga en stund
Och fundera på
Känns det bra eller har vi
Någon oklar bekant som vill ha flytthjälp då

Jag kan komma förbi
Jag handlar frukost på 7 eleven
Och vi kan hänga hela helgen

Vi kan gosa
Vi kan skeda hela natten
Om du vill får du behålla tröjan på
Vi har inga starka känslor för varann
Men jag tror att vi vill få

Vi kan gosa
Vi kan skeda hela natten
Om du vill får du behålla tröjan på
Vi har inga starka känslor för varann
Men jag tror att vi vill få

No comments:

 
Site Meter